مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 19:452023-11-14اقتصادي

آغاز بخشی از عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان


با حضور مدیرکل بحران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، بخشی از عملیات اجرای پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان به طول 810 متر و با اعتبار 220 میلیارد ریال 23 آبان ماه آغاز شد.

- ایسنا/کرمان با حضور مدیرکل بحران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، بخشی از عملیات اجرای پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان به طول 810 متر و با اعتبار 220 میلیارد ریال 23 آبان ماه آغاز شد.

مدیرکل بحران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این مراسم که امروز، 23 آبان برگزار شد، اظهار کرد: بحث رفع تنش آبی در استان های کشور را شروع کردیم و افتخار می کنیم که استان کرمان، پایتخت مقاومت در اولویت این برنامه قرار گرفت.

اکبری افزود: در این استان نگرانی ها و دغدغه های فراوانی بابت تنش آبی وجود دارد و امیدواریم با اجرای این پروژه آب آشامیدنی اهالی این استان فراهم و بحران تنش آبی رفع شود.

وی بیان کرد: با اجرای پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان، تابستان 1403 تنش آبی برطرف خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: طی جلسه ای که اول آبان ماه به اتفاق استاندار کرمان در وزارت نیرو داشتیم، مقرر شد آبرسانی به رفسنجان از خط انتقال آب خلیج فارس اجرا و در دهه فجر مورد بهره برداری ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بخشی از عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان

آغاز بخشی از عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان