مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 17:552023-10-30بين الملل

نیویورک تایمز: حماس دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی متکبر اسراییل را فریب داد


روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی به بررسی نقص های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در جلوگیری از وقوع عملیات گسترده و غافلگیرانه «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین علیه مواضع این رژیم پرداخت.

- روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی به بررسی نقص های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در جلوگیری از وقوع عملیات گسترده و غافلگیرانه طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه مواضع این رژیم پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساعت 3 بامداد 7 اکتبر (15 مهر) بود که رونن بار رییس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هنوز مطمئن نبود آیا آنچه می بیند فقط یکی دیگر از رزمایش های نظامی حماس است یا نه.

روزنامه نیویورک تایمز درباره شکست اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی در جلوگیری از وقوع عملیات گسترده و غافلگیرانه طوفان الاقصی علیه مواضع رژیم صهیونیستی، در گزارشی نوشت: در شین بت، مقر سرویسی که او ریاستش را بر عهده دارد، مقامات رسمی ساعت ها بود که مشغول رصد حماس در نوار غزه بودند که به طرزی غیرعادی در نیمه شب فعال بود.

مقامات رسمی اطلاعاتی و امنیت داخلی که باورشان شده بود حماس هیچ تمایلی به جنگ ندارد، در ابتدا تصور کرده بود که این فقط یک رزمایش شبانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: حماس دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی متکبر اسراییل را فریب داد

نیویورک تایمز: حماس دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی متکبر اسراییل را فریب داد