مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-24بين الملل

تعویق حمله زمینی به غزه؛ مکث بشردوستانه یا عقب نشینی آبرومندانه!


برای تل آویو عقب نشینی از هجوم زمینی به غزه، یک «پیروزی پیش از جنگ» برای حماس به حساب می آید اما از گزینه دوم یعنی حمله زمینی به غزه، کم هزینه تر به نظر می رسد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: حمله زمینی به غزه یک پیک نیک یک روزه نیست ؛ این هشدار کوتاه، عصاره تمام دلایلی است که می خواهد به ارتش مستقر رژیم صهیونیستی در مرز نوار غزه فرمان عقب گرد بدهد.

متحدان قسم خورده و مورداعتماد رژیم صهیونیستی و در راس آنها امریکا، در روزهای گذشته تلاش کرده اند تبعات پاگذاشتن روی خاک غزه را به دولت و کابینه عصبی بنیامین نتانیاهو یادآوری کنند و حال تل آویو بر سر یکی از دشوارترین دوراهی ها قرار دارد.

چراکه فارغ از تمام دلایل، صِرف عقب نشینی رژیم صهیونیستی از فرمان هجوم زمینی به غزه، یک پیروزی پیش از جنگ برای حماس به حساب می آید اما به مراتب از گزینه دوم یعنی حمله زمینی به غزه، کم هزینه تر به نظر می رسد.

شاید بر همین اساس است که امریکا گزینه سوم را روی میز گذاشته است؛ یعنی تعویق موقت که علی الظاهر مورد پذیرش رژیم اسراییل قرار گرفته است.

حال سوال اینجاست آمریکا برای چه می خواهد زمان بخرد؟! دلایل آمریکا برای تعویق حمله زمینی به غزه بر اساس آنچه در رسانه های انگلیسی زبان مطرح است، سرنوشت بازداشت شدگان اسراییلی ، احتمال افزوده شدن جبهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق حمله زمینی به غزه؛ مکث بشردوستانه یا عقب نشینی آبرومندانه!

تعویق حمله زمینی به غزه؛ مکث بشردوستانه یا عقب نشینی آبرومندانه!