مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-01فرهنگي

خانی: شفافیتی در سامانه سمفا وجود ندارد


سعید خانی تهیه کننده ,سینما و مدیر شرکت پخش خانه فیلم گفت: عملا شفافیتی در سامانه سمفا وجود نداشته و معلوم نیست آمار فروشی که در آن اعلام می شود تا چه اندازه صحیح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، یکی از مهم ترین بخش های سینما گیشه و اقتصاد آن است ، بخشی که ارتباط مستقیم با مخاطب هر فیلم، حیات سینمادار و از اساس تداوم فیلمسازی در سینما به آن بستگی دارد و همین اهمیت باعث می شود تا مدیران سینمایی برای ایجاد بهترین سازوکار آن تلاش کنند.

پیش از این سهم بندی فروش بلیت آثار سینمایی از مسیرهای دستی انجام می شد تا در نهایت در سال 1398 این پروسه با راه اندازی سامانه سمفا به صورت برخط اتفاق افتاد.

در رابطه با این سامانه که اختلالش در روزهای اخیر دردساز شده با سعید خانی تهیه کننده سینما و مدیر شرکت پخش خانه فیلم گفت وگو کردیم تا از زیر و بم سامانه سمفا مطلع شویم.

وی در ابتدا با اشاره به هدف شکل گیری سمفا گفت: اساسا سود و موضوعیت راه اندازی شدن سامانه سمفا برای ما به عنوان تهیه کننده تقسیم پول فروش بلیت از مبدا بود، به اضافه اینکه این سامانه این امکان را فراهم می کرد که آی پی های دیگری هم به روند بلیت فروشی اضافه شوند تا انحصار هم از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانی: شفافیتی در سامانه سمفا وجود ندارد

خانی: شفافیتی در سامانه سمفا وجود ندارد