مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:552023-10-29سياسي

پد بالگرد شهرستان رزن به بهره برداری رسید


به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پد بالگرد شهرستان رزن به عنوان یکی از ضروریات امدادی و حساس در کنار بوستان ملت این شهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پد بالگرد شهرستان رزن به عنوان یکی از ضروریات امدادی و حساس در کنار بوستان ملت این شهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهردار رزن امروز، 7 آبان در آیین افتتاح و بهره برداری این پروژه، اظهار کرد: پروژه پد بالگرد یکی از طرح ها و امکانات لجستیکی و امدادی به شمار می رود که شهرستان رزن از این امر مهم محروم بود و خوشبختانه با پیگیری های لازم و نیز تلاش شورای اسلامی شهر و واحد فنی و اجرایی و خدمات شهری شهرداری رزن ظرف دو سه ماه در اقدامی جهادی این مهم محقق شد.

احمد محمدی راستی با بیان اینکه بر اساس طرح استاندارد، مساحت این پد بالگرد 900 متر مربع در ابعاد 30*30 است، افزود: برای این پروژه چهار میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است ضمن اینکه ارزش و میزان ملک و زمین اختصاص داده شده در جنب بوستان ملت شهر رزن برای احداث پد بالگرد سه میلیارد تومان بوده است .

وی با اشاره به اینکه 240 تن آسفالت در محل پد بالگرد توسط شهرداری توزیع شده ،خاطر نشان کرد: علاوه بر این برای احداث طرح فوق 100 میلیون تومان عملیات زیرسازی و 100 میلیون تومان عملیات جدول گذاری در این مکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پد بالگرد شهرستان رزن به بهره برداری رسید

پد بالگرد شهرستان رزن به بهره برداری رسید