مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 00:402023-11-04سياسي

عملیات طوفان الاقصی باعث تحقیر رژیم صهیونیستی شد


بی تردید عملیات طوفان الاقصی که توسط مجاهدان و رزمندگان شجاع فلسطین، طراحی و اجرا شد باعث تحقیر رژیم صهیونیستی و شکست جبران ناپذیر این رژیم نامشروع شد.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه لرستان گفت: بی تردید عملیات طوفان الاقصی که توسط مجاهدان و رزمندگان شجاع فلسطین، طراحی و اجرا شد باعث تحقیر رژیم صهیونیستی و شکست جبران ناپذیر این رژیم نامشروع شد.

علی نظری سیزدهم آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 13 آبان سالروز تبعید حضرت امام (ره) در سال 1343، شهادت جمعی از دانش آموزان مبارز به دست مزدوران رژیم ستمگر پلهوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مجاهد و پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است.

وی ادامه داد: هر سال این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرامی داشته می شود و ایران اسلامی با برگزاری راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن، انزجار خود را از نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، اعلام می کند.

نظری افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته همه اقشار مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در این رویداد مهم و بزرگ شرکت کردند.

رییس دانشگاه لرستان بیان کرد: شاهد هستیم این روزها رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی آمریکا مشغول قتل عام و نسل کشی مردم بی پناه غزه و فلسطین به ویژه کودکان و زنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طوفان الاقصی باعث تحقیر رژیم صهیونیستی شد

عملیات طوفان الاقصی باعث تحقیر رژیم صهیونیستی شد