مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-14اقتصادي

جذب 350 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری


رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع 700 میلیارد ریال اعتبارات مصوب برای پارک علم و فناوری در دور اول سفر رییس جمهور به استان، - اسماعیل پیرعلی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از مجموع 700 میلیارد ریال اعتبارات مصوب برای پارک علم و فناوری در دور اول سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری، 350 میلیارد ریال آن تا کنون جذب شده است.

رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سهم پارک علم و فناوری از مصوبات سفر اول رییس جهور به استان اجرای سه طرح بود که تا کنون نیمی از این مصوبات اجرا شده است و در صورتی که اعتبارات سال 1402 نیز اختصاص یابد میزان پیشرفت مصوبات به بیش از 80 درصد می رسد.

وی افزود: تامین فضا برای پارک علم و فناوری، آماده سازی و ایجاد زیرساخت اراضی قابل واگذاری به شرکت های دانش بنیان و فناور و احداث و تجهیز مرکز نوآوری و بیوتکنولوژی که شامل فضای تولیدی و آزمایشگاهی است از مصوبات سفر اول رییس جمهور به استان به شمار می رود که در دست اجراست.

پیرعلی با اشاره به تدوین بسته پیشنهادی این نهاد برای سفر دوم رییس جمهور، اضافه کرد: برای تکمیل فضای اتاق تمیز آزمایشگاهی که شامل تولید محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی است، نیازمند اعتبار هستیم که امید می رود در سفر دوم رییس جمهور مصوب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 350 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری

جذب 350 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری