مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-23اقتصادي

کشف محموله 10 میلیارد ریالی قاچاق در چهارمحال و بختیاری


معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق چهارمحال و بختیاری گفت: بازرسان صمت استان محموله های 10 میلیارد ریالی کالاهای قاچاق را کشف و ضبط کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بیژن بهرامی گفت: بازرسان صمت چهارمحال و بختیاری محموله های 10 میلیارد ریالی کالاهای قاچاق را کشف و ضبط کردند.

معاون نظارت بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این محموله ها شامل ملزومات ورزشی، اسباب بازی، سرگرمی، ابزارآلات شکار و تجهیزات کارگاهی، اقلام آرایشی و بهداشتی، تلفن همراه، داروهای شیمیایی، دخانیات، کامپیوتر و تجهیزات جانبی، نوشت افزار و محصولات انتشاری، ملزومات اداری، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، منسوجات، پوشاک، کیف و کفش،  مواد خوراکی و محصولات صنایع غذایی است.

وی افزود: در مجموع این محموله ها 14 هزار و 323 عدد انواع کالای قاچاق به ارزش 9 میلیارد و 934 میلیون و 596 هزار ریال بود که توسط ماموران کشف و ضبط شده است.

بهرامی با اشاره به اینکه بیشترین کشف قاچاق در شهرستان شهرکرد انجام شده است، اضافه کرد: این محموله های قاچاق در مدت 6 ماه اخیر در 36 عملیات بازرسی کشف شده است.

پایان پیام/ 68035


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 10 میلیارد ریالی قاچاق در چهارمحال و بختیاری

کشف محموله 10 میلیارد ریالی قاچاق در چهارمحال و بختیاری