مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-20سياسي

توزیع 3500 بسته معیشتی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در قوچان


هم زمان با چهل و چهارمین سالگرد تأسیس بسیج به فرمان امام راحل 3 هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش 5 میلیارد و 250 میلیون تومان توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قوچان در بین نیازمندان و معسرین این شهرستان توزیع می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، علی زرقانی ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج در سالن اجتماعات سپاه ناحیه قوچان اظهار کرد: بسیج یک الگوی مردمی بوده که در تمام عرصه ها حضور مؤثر و پررنگی را از خود نشان داده است و چهل و چهارمین سالگرد تشکیل این شجره طیبه به فرمان امام راحل با شعار بسیج امید ملت ایران گرامی داشته می شود.

وی با تأکید بر اینکه دو رویکرد اصلی در برنامه های هفته بسیج به عنوان اولویت و شاخص در نظر گرفته شده است، گفت: تجلیل از بسیجیان و نخبگان فعال در عرصه های جهادی، تربیتی و.

به همراه توجه ویژه به مسئله امیدآفرینی و نشاط  در میان مردم و جامعه از اولویت های اصلی این هفته به شمار می آید.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با اشاره به تهیه 3 هزار و 500 بسته معیشتی ویژه نیازمندان و معسرین و توزیع آن هم زمان با هفته بسیج در این شهرستان توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، بیان کرد: هر بسته غذایی به نام یک شهید نام گذاری شده و ارزش هرکدام حدود یک میلیون و 500 هزار تومان است که شامل مواد غذایی همچون برنج، روغن، مرغ، رب، حبوبات، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3500 بسته معیشتی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در قوچان

توزیع 3500 بسته معیشتی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در قوچان