مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-15اقتصادي

محکومیت یک شرکت آلومینیوم سازی به جریمه و بازگرداندن هشت میلیون یورو ارز دریافتی


مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از قطعی شدن محکومیت یک شرکت آلومینیوم سازی برای پرداخت جریمه 8 هزار میلیارد ریالی و بازگرداندن 8 میلیون یورو ارز دریافتی خبر داد.

- مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از قطعی شدن محکومیت یک شرکت آلومینیوم سازی برای پرداخت جریمه 8 هزار میلیارد ریالی و بازگرداندن 8 میلیون یورو ارز دریافتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، شهرام محسنی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی استان هرمزگان به پرونده یک شرکت برای عرضه نکردن 36 هزار تن شمش آلومینیوم خالص در بورس به ارزش سه هزار و 972 میلیارد ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شرکت و مدیرعامل وقت با توجه به دریافت ارز از بانک ملت موظف بودند ماهانه 6 هزار تن شمش را در بورس کالا عرضه کند اما با امتناع از اجرای این تعهد باعث کمبود مواد اولیه مورد نیاز صنایع پایین دستی و افزایش قیمت آلومینیوم در سطح بازار داخلی شدند.

به گفته محسنی، شعبه تجدیدنظر رسیدگی کننده پس از احراز تخلف شرکت را به پرداخت هفت هزار و 944 میلیارد ریال جریمه معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این شرکت همچنین نسبت به دریافت ارز از بانک ملت برای واردات ماشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت یک شرکت آلومینیوم سازی به جریمه و بازگرداندن هشت میلیون یورو ارز دریافتی

محکومیت یک شرکت آلومینیوم سازی به جریمه و بازگرداندن هشت میلیون یورو ارز دریافتی