مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-18اقتصادي

مشکلات مرز باشماق میراث دولت های گذشته است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: تمام مشکلات امروز مرز میراث دولت های گذشته است و قرار نیست همه این مشکلات در چند ماه با اجرای طرح ساماندهی برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی نوری عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: تمام مشکلات امروز مرز باشماق مریوان میراث دولت های گذشته است و قرار نیست همه اینها در چند ماه با اجرای این طرح برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین چالش ما در مرز، تملک اراضی است از چندین سال گذشته کلیت مالکیت مرز متعلق به 19 نفر بوده است که هر روز شکایت های متعددی را به دادگستری می بردند که با پرداخت 181 میلیارد تومان این اراضی تملک شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: امروز تجارت خارجی در مرز باشماق به بهترین شیوه انجام می شود و این به دلیل اقدامات خوب در این دولت است.

وی در مورد ترانشیت منت هم گفت: تکلیف پیمانکار باید در مرز باشماق مشخص شود و نسبت به اجرای ترانشیت منت حداقل ظرف یک ماه آینده اقدامات لازم صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: در استان عزم خود را جزم کرده ایم که تا آخر سال اقداماتی که در مرز باید در قالب طرح جامع ساماندهی صورت گیرد در حد قابل قبولی جلو برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مرز باشماق میراث دولت های گذشته است

مشکلات مرز باشماق میراث دولت های گذشته است