مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-16اجتماعي

پیامدهای مخدوش کردن پلاک چیست؟


معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توضیحاتی را درباره مجازات های پیش بینی شده در قانون برای مخدوشی پلاک ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی همه خانی با اشاره به مجازات ها و جرائم پیش بینی شده در قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای پلاک های مخدوش گفت: اکثر مردم گمان می کنند که مخدوش کردن یا دستکاری پلاک صرفا شامل جریمه نقدی است، اما این گونه نیست، چرا که طبق قانون، فردی که پلاک خود را مخدوش کرده یا دستکاری کند، مستوجب جزای کیفری نیز می شود و این مساله ای حائز اهمیتی است که رانندگان و مالکان خودرو باید از آن آگاه باشند.

وی ادامه داد: بارها پیش آمده که هنگام تردد در خیابان یا معابر عمومی خودرو یا موتورسیکلتی را مشاهده کرده ایم که به روش های مختلف و حتی خیلی ساده، بخش یا تمام قسمت پلاک وسیله نقلیه خود پوشانده یا مخدوش کرده است.

در خوشبینانه ترین حالت این کار توسط کسانی انجام می شود که سعی در دور زدن قوانین راهنمایی و رانندگی دارند و تلاش می کنند از نگاه دوربین های طرح ترافیک یا محدودیت های ترافیکی فرار کنند اما در بدبینانه ترین حالت آن می توان به این مطلب اشاره کرد که بسیاری از سارقان و تبهکاران برای فرار از دست قانون و عدم شناسایی از سوی ماموران پلیس، به هنگام اعمال خلاف قانون و مجرمانه خود، اقدام به پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای مخدوش کردن پلاک چیست؟

پیامدهای مخدوش کردن پلاک چیست؟