مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-21اقتصادي

آغاز بکار نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه


نمایشگاه محصولات اقتصادمقاومتی و تولیدات مشاغل خانگی در کرمانشاه افتتاح شد.

- آغاز بکار نمایشگاه محصولات "اقتصاد مقاومتی" در کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه نمایشگاه محصولات اقتصادمقاومتی و تولیدات مشاغل خانگی در کرمانشاه افتتاح شد.

امیر حمزه خزایی رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه، امروز(30 آبان) در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، با دعوت از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه با حدود 70 غرفه در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه برپا شده و صنایع دستی، فرش دستباف، گلیم، جاجیم، شیرینی جات، ترشیجات، خشکبار و.

از جمله کالاهایی است که در آن عرضه می شود.

خزایی افزود: این نمایشگاه تا چهارم آذر صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعد ازظهرها از ساعت 15 تا 19 آماده بازدید علاقمندان است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در ادامه هدف از برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی را ایجاد شرایطی برای عرضه محصولات تولیدی فعالان حوزه مشاغل خانگی برشمرد و گفت: برگزاری این نوع نمایشگاه ها انگیزه فعالان حوزه مشاغل خانگی را برای ادامه فعالیت بالا می برد.

خزایی با اشاره به حمایت از فعالان حوزه مشاغل خانگی در استان، گفت: در تلاشیم تا با تخصیص تسهیلات توان اقتصادی فعالان این حوزه را در جهت حضور در بازار کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه

آغاز بکار نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه