مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:312023-10-31اقتصادي

کشتار بیش از 450 هزار قطعه مرغ در ایلام


سعید باقری ناظر فنی کشتارگاه مرغ مانشت ایلام، صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مرغ های تولیدی در ایلام از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و با حضور ناظر فنی و شرعی، از صفر تا 100 کشتار مرغ در کشتارگاه مانشت با نظارت بهداشتی و شرعی انجام می شود.

وی افزود: میزان کشتار مرغ در کشتارگاه مانشت در مهرماه بیش از 450 هزار قطعه بوده که تمام این کشتارها با نظارت مستقیم ناظر فنی دامپزشکی انجام می شود.

ناظر فنی کشتارگاه مرغ مانشت ایلام ادامه داد: هرگونه مرغی که از کشتارگاه مانشت کشتار و خارج می شود دارای تاییدیه دامپزشکی است و سعی ما این است که مرغ بهداشتی به دست مردم برسد.

باقری عنوان کرد: اقدامات لازم از سوی کارشناسان برای مقابله و پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشتارگاه مانشت شامل بررسی برگه قرنطینه خودروهای حامل مرغ زنده، ضدعفونی خودروهای حامل مرغ زنده، صدور برگه ضدعفونی برای خودروهای حامل مرغ و .

انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شهروندان موارد غیربهداشتی فرآورده های خام دامی را از طریق شمار 1520 روابط عمومی دامپزشکی ایلام گزارش کرده تا کارشناسان مربوطه در اسرع وقت به موارد رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار بیش از 450 هزار قطعه مرغ در ایلام

کشتار بیش از 450 هزار قطعه مرغ در ایلام