مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:552023-10-31سياسي

معرفی برگزیدگان بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت گرگان


آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت با معرفی نفرات برتر در 6 رشته حوزه فناوری اطلاعات به میزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت با معرفی نفرات برتر در 6 رشته حوزه فناوری اطلاعات به میزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان برگزار شد.

بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور 114 شرکت کننده از 28 استان از روز شنبه 6 مهرماه کار خود را به میزبانی استان گلستان آغاز کرد و لحظاتی پیش آیین اختتامیه این رقابت علمی با معرفی نفرات برتر در دانشکده فنی مائده برگزار شد.

شرکت کنندگان این مسابقات چهار روزه در 6 رشته فناوری طراحی گرافیک، طراحی و توسعه وب، مدیریت سیستم های تحت شبکه، توسعه نرم افزارهای موبایل، پردازش ابری و راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار با هم به رقابت پرداختند.

مدال طلای رشته مدیریت سیستم های تحت شبکه از میان 12 شرکت کننده بخش پایانی به آروین بهمن یار از استان گیلان رسید و سیدآرشام غفاری زاده از استان البرز و محمدحسین هراتیان از چهارمحال و بختیاری به ترتیب مدال نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.

در رشته فناوری طراحی گرافیک 26 نفر به بخش پایانی راه یافته بودند که راضیه آقاباباپور بهنمیری از استان قم مدال طلا را از آن خود کرد و امیر امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت گرگان

معرفی برگزیدگان بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت گرگان