مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 20:052023-10-23اقتصادي

تونل دوم حیران تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد


مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تونل دوم حیران گفت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه از 50 درصد گذشته است و عملیات عمرانی این تونل تا پایان فصل کاری سال بعد تکمیل خواهد شد.

- نصیب نجفی، مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر پروژه احداث تونل دوم حیران با پیشرفت بالای 50 درصدی در حال انجام است و تا پایان فصل کاری سال بعد این پروژه تکمیل خواهد شد و تا به امروز 100 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده و تکمیل آن نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار است.

وی افزود: از محل تهاتر نفت 70 میلیارد تومان برای این پروژه پیش بینی شده و 130 میلیارد مابقی هم از طریق مسؤولان مربوطه در حال پی گیری است که تامین اعتبار از محل پیوست 1 قانون بودجه و توازن استانی انجام می گیرد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل بیان کرد: در 7 ماهه اول سال جاری حدود 8 میلیون تردد رفت و برگشت در این جاده ثبت شده است و از این تعداد 1 میلیون به وسایل نقلیه سنگین اختصاص دارد که  این ارقام اهمیت این جاده را نشان می دهد.

نجفی تصریح کرد: پس از انتخاب پیمانکار جدید از طریق اداره راه و شهرسازی شاهد ادامه روند احداث این تونل هستیم و پیمانکار شروع به عملیات کرده و به سرعت کار را پیش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل دوم حیران تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد

تونل دوم حیران تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد