مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 00:352023-11-18سياسي

نمایشگاه روایت پیشرفت منبع اطلاعاتی طلاب در جهاد تبیین است


رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: پس از برپایی نمایشگاه روایت پیشرفت، روحانیت می تواند با استفاده از این آمار و اطلاعات جهاد تبیین را جدی تر و بیش تر از گذشته در جامعه دنبال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی امشب در مراسم اختتامیه نمایشگاه روایت پیشرفت که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه روایت پیشرفت بخش کوچکی از حقایقی است که دولت سیزدهم آن ها را رقم زده است.

وی افزود: اتفاقات و اقدامات بزرگی در این 2 سال رقم خورده که نتیجه تلاش و روحیه جهادی مسئولین ما در دولت مردمی است.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تصریح کرد: مروم ما مطلع هستند کار دولت سیزدهم روند کشور را رو به پیشرفت سوق داد که با تلاش دولت مردمی کشور از بن بست خارج شده و رو به جلو حرکت می کند.

حاج ابوالقاسم دولابی خاطرنشان کرد: نمایشگاه روایت پیشرفت توانست اطلاعات و آمار دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم را به طلاب و روحانیون انتقال دهد، همانطور که مستحضر هستید بنا به تعبیر رهبر انقلاب جهاد تبیین وظیفه روحانیون است.

وی در ادامه گفت: از این پس روحانیت می تواند با استفاده از این آمار و اطلاعات جهاد تبیین را جدی تر و بیش تر از گذشته در جامعه دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه روایت پیشرفت منبع اطلاعاتی طلاب در جهاد تبیین است

نمایشگاه روایت پیشرفت منبع اطلاعاتی طلاب در جهاد تبیین است