مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:512023-10-31ورزشي

درخشش 4 ورزشکار آملی در مسابقات پاراسیایی هانگژو


رییس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به تشکیل ستاد تجلیل از مدال آوران، گفت: در مسابقات پارآسیایی هانگژو کشور چین که کشورمان در آن درخشش داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، هاشم جمشیدپناه ظهر امروز در دیدار با ورزشکاران این شهرستان اظهار کرد: آمل از شهرهای شاخص در ورزش قهرمانی و مدال آوری است که در هر دوره ورزشکاران این شهرستان در میادین بین المللی، جهانی، آسیایی و المپیک خوش می درخشند و با نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران پرچم کشورمان را در دنیا به اهتزاز در می آورند.

وی افزود: در مسابقات جهانی کشتی صربستان هم محمدهادی ساروی در کشتی فرنگی صاحب گردن آویز برنز شده و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم با تصاحب مدال طلا به پادشاهی در سنگین وزن دنیا تداوم بخشید همچنین این دو ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی آسیا در هانگژو چین صاحب در مدال طلا شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به تلاش های حسن حسین زاده مربی تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی و آسیایی، تصریح کرد: شهرستان آمل در مسابقات قهرمانی پارالمپیک آسیایی هانگژو چین هم چهار نماینده در رشته های مختلف داشت.

وی افزود: آیین تجلیل از مدال آوران آملی رقابت های آسیایی هانگژو چین و مسابقات قهرمانی پارآسیایی در هفته ملی مازندران برگزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش 4 ورزشکار آملی در مسابقات پاراسیایی هانگژو

درخشش 4 ورزشکار آملی در مسابقات پاراسیایی هانگژو