مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-06بين الملل

تور حمایتی سران اسبق انگلیس و استرالیا به فلسطین اشغالی


نخست وزیران پیشین استرالیا و انگلیس در جریان یک سفر وارد فلسطین اشغالی شده و از مواضع رژیم صهیونیستی در جنگ با فلسطینیان حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رهبران سابق دو کشور غربی در جریان یک تور اعلام همبستگی با رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شده و در جریان این سفر ضمن دیدار با نیروهای ذخیره انگلیسی- اسراییلی دیدار، از بخش هایی از مناطق جنوب اراضی اشغالی که چهار هفته قبل هدف عملیات طوفان الاقصی قرار گرفت، بازدید کردند.

اسکات موریسون و بوریس جانسون ، نخست وزیران سابق استرالیا و انگلیس در راستای نشان دادن اعلام همبستگی با رژیم صهیونیستی در جنگ علیه فلسطینیان، این سفر را انجام دادند و هواپیمای آنها روز یک شنبه (دیروز) در فرودگاه بین المللی بن گوریون به زمین نشست.

دنی دانون نماینده سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل موریسون و جانسون را دوستان واقعی اسراییل توصیف و از بدو ورود در فرودگاه از آنها استقبال کرد.

وی در جریان پستی که در صفحه شبکه اجتماعی ایکسش گذاشت هم نوشت: از طرف تمام مردم اسراییل از حمایت ثابت شما تشکر می کنیم.

گویا قرار است که دو نخست وزیر سابق، از اتاق عملیات جنگ ارتش رژیم صهیونیستی هم بازدید کرده و در جریان جلسه ای با اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور حمایتی سران اسبق انگلیس و استرالیا به فلسطین اشغالی

تور حمایتی سران اسبق انگلیس و استرالیا به فلسطین اشغالی