مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-15ورزشي

ثبت اولین کارت سبز لیگ برتر کشور به نام کاپیتان یزدی


دختر دهه هفتادی که پیوند او با توپ و تور از دوران کودکی رقم خورده؛ پیوندی که دیگر هیچ چیز مانع جدایی آنها نشده و حالا اولین کارت سبز تاریخ لیگ برتر والیبال ایران را برای او به ارمغان آورده است.

- ایسنا/یزد دختر دهه هفتادی که پیوند او با توپ و تور از دوران کودکی رقم خورده؛ پیوندی که دیگر هیچ چیز مانع جدایی آنها نشده و حالا اولین کارت سبز تاریخ لیگ برتر والیبال ایران را برای او به ارمغان آورده است.

در هفته سوم لیگ برتر والیبال دختران ایران، اتفاق ویژه ی در دیدار تیم هوای هوران یزد و مهرسان تهران اتفاق افتاد، آن هم ارائه نخستین کارت سبز داوری به بازیکن تیم هوران یزد بود.

نرگس افشین سرداور این بازی به مریم کامیابی پاسور و کاپیتان تیم هوران به دلیل رعایت اخلاق ورزشی و جوانمردانه کارت سبز داد که این اقدام در تاریخ والیبال ایران بی سابقه بوده است.

مریم کامیابی کاپیتان تیم هوران یزد در خصوص دریافت اولین کارت سبز لیگ برتر والیبال ایران گفت: دیدار با مهرسان تهران در هفته سوم لیگ، دومین بازی پیاپی خارج از خانه تیم ما بود و برد در آن بازی برای تیم اهمیت زیادی داشت؛ از همین جهت فشار بسیار زیادی بر روی اعضای تیم و همچنین بر جو سالن با توجه به وجود هواداران حاکم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اولین کارت سبز لیگ برتر کشور به نام کاپیتان یزدی

ثبت اولین کارت سبز لیگ برتر کشور به نام کاپیتان یزدی