مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-08اقتصادي

آخرین وضعیت کارخانه بستنی عسل در کردستان


یکی از سیاست های مهم دولت سیزدهم، فعالسازی واحدها و کارخانەهای راکد و نیمەفعال در کشور است؛ زیرا یکی از راه های مهار تورم و رشد تولید، تقویت و حمایت از بنگاه های اقتصادی است.

- ایسنا/کردستان یکی از سیاست های مهم دولت سیزدهم، فعالسازی واحدها و کارخانەهای راکد و نیمەفعال در کشور است؛ زیرا یکی از راه های مهار تورم و رشد تولید، تقویت و حمایت از بنگاه های اقتصادی است.

  در اقتصاد بانک محور ایران، پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها بە واحدهای تولیدی مهم ترین راە تامین نقدینگی و گردش در سرمایە این واحدها است؛ یکی از مشکلات واحدهای تولیدی راکد و نیمەراکد کشور مربوط بە مشکلات نظام بانکی است کە مسیر فعالیت واحدهای تولیدی را با مشکل مواجە کردەاست.

کارخانە بستنی عسل استان کردستان نیز یکی از واحدهایی است کە چندسالی است بە دلیل عدم سرمایە در گردش و عدم پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل بە حالت راکد در آمدە است.

کارخانە بستنی عسل سنندج فعالیت خود را از سال 1386 شروع و روزانە محصولات خود را بە سراسر کشور ارسال و بە کشورهایی همچون کردستان عراق صادر کردە است.

در جریان سفر مقام معظم رهبری بە استان کردستان در سال 1388 این کارخانە وارد فاز توسعەای شده و اولین گاوداری شیری صنعتی در استان کردستان و در شهرستان دهگلان راەاندازی و شروع بەکار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کارخانه بستنی عسل در کردستان

آخرین وضعیت کارخانه بستنی عسل در کردستان