مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-08سياسي

پروژه شهیدان کریمی طرحی برای نجات غرب زنجان است


پروژه شهیدان کریمی در واقع طرحی برای نجات غرب شهر از مشکلات آینده در حوزه ترافیک است که باید در اجرای آن با توجه به اهمیت آن با دقت انجام شود.

- مجید ناصحی مقدم، رییس شورای اسلامی شهر زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به مشکلات بروز کرده بعد از کلنگ زنی پروژه شهیدان کریمی اشاره و اظهار کرد: بعد از حل مشکل جانمایی کارگاه، موضوع هماهنگی ورودی و خروجی قطعه پنجم کمربندی که در دست اجرا است با این پروژه هم در دستور کار قرار گرفت چرا که این کمربندی از شمال کوی زیتون عبور می کند و این مهم پیش بینی نشده بود که مشاوران دو پروژه تلاقی ها را بررسی و مشکلات فنی از جمله دسترسی ها در چهارراه شهید طارمی حل شد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان مدت زمان اجرای پروژه را دو سال اعلام و تصریح کرد: به زودی در جلسات پیش بینی شده برای اجرا، موضوع تاخیر به وجود آمده در این پروژه مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه شهیدان کریمی یکی از پروژه های مهم شهرداری، با اعتبار یک هزار میلیارد تومان است و افزود: شرایط ویژه منطقه اجرای این پروژه، تکمیل آن را در موعد مقرر ضروری کرده است.

ناصحی مقدم انتظار عدم وقوع مشکلات فنی و اعتباری را دلیل انتخاب قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار پروژه شهیدان کریمی دانست و ادامه داد: در راستای پیشبرد اهداف ناش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه شهیدان کریمی طرحی برای نجات غرب زنجان است

پروژه شهیدان کریمی طرحی برای نجات غرب زنجان است