مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-20بين الملل

پوتین در نشست مجازی گروه 20 شرکت می کند


تلویزیون دولتی روسیه گزارش داد، ولادیمیر پوتین روز چهارشنبه در نشست مجازی گروه 20 که توسط هند سازماندهی شده، شرکت خواهد کرد.

- تلویزیون دولتی روسیه گزارش داد، ولادیمیر پوتین روز چهارشنبه در نشست مجازی گروه 20 که توسط هند سازماندهی شده، شرکت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه ماه سپتامبر NV نشست گروه 20 در دهلی نو شرکت نکرد، همانگونه که شی جینپینگ، رییس جمهوری چین آن را رد کرد.

تلویزیون دولتی روسیه-1 در گزارش خود نوشت: روز چهارشنبه نشست مجازی گروه 20 برگزار خواهد شد و انتظار می رود ولادیمیر پوتین در این رویداد شرکت کند؛ رویدادی که پس از مدت ها برای اولین بار رییس جمهور روسیه را در کنار رهبران غربی قرار می دهد.

ولادیمیر پوتین در نشست همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (APEC) که چند روز پیش در سان فرانسیسکو آمریکا برگزار شد، دعوت نشد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از مارات بردیف یکی از مقام های ارشد وزارت خارجه روسیه و مقام ارشد اَپک گفت: ایالات متحده به ما از طریق کانال های دوجانبه اطلاع داده که آنها برای دعوت از تعدادی از سران کشورها برای شرکت در نشست اپک که 11 تا 17 نوامبر (20 الی 26 آبان) در سان فرانسیسکو برگزار می شود، قصدی ندارد چون این افراد هدف محدودیت های ناشی از تحریم قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین در نشست مجازی گروه 20 شرکت می کند

پوتین در نشست مجازی گروه 20 شرکت می کند