مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-18سياسي

آثار علمی علامه طباطبایی در موضوعات مختلف، کم نظیر است


نمانیده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: علامه طباطبایی حق بزرگی بر گردن همه ی ما دارد و خدمات ایشان به اسلام و مسلمین و خلق آثار علمی در ابعاد و موضوعات مختلف واقعا کم نظیر است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نمانیده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: علامه طباطبایی حق بزرگی بر گردن همه ی ما دارد و خدمات ایشان به اسلام و مسلمین و خلق آثار علمی در ابعاد و موضوعات مختلف واقعا کم نظیر است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمدعلی آل هاشم روز شنبه 27 آبان در کنگره ی بین المللی علامه طباطبایی در دانشگاه تبریز اظهار کرد: علامه طباطبایی حق بزرگی بر گردن همه ی ما دارد و خدمات ایشان به اسلام و مسلمین و خلق آثار علمی در ابعاد و موضوعات مختلف واقعا کم نظیر است.

وی ادامه داد: علامه طباطبایی سال 1341 که هنوز کتاب ولایت فقیه امام خمینی(ره) چاپ نشده بود، رساله ی ولایت را منتشر کرد و من از همه ی دانشجویان، طلاب و ائمه ی جمعه ی استان می خواهم حتما این رساله را مطالعه کنند.

چراکه علامه طباطبایی در این رساله، نظام سیاسی اسلام و نظام ولایی را به بیانی متقن و روشن تبیین کرده است.

نماینده ی ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: علامه طباطبایی تصریح می کند که انسان موجودی اجتماعی است و بر همگان روشن است که جامعه نیازمند یک سری قوانین است که در غیر این صورت متل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار علمی علامه طباطبایی در موضوعات مختلف، کم نظیر است

آثار علمی علامه طباطبایی در موضوعات مختلف، کم نظیر است