مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 01:402023-10-29سياسي

دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهدا و جانبازان


در آستانه برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید آذربایجان شرقی، شهردار تبریز به همراه سه عضو شورای اسلامی با خانواده معظم شهید مدافع حرم سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج «ذاکر حیدری» و جانباز سرافراز «علی محصلی عین الدین» دیدار و گفتگو کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در آستانه برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید آذربایجان شرقی، شهردار تبریز به همراه سه عضو شورای اسلامی با خانواده معظم شهید مدافع حرم سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج ذاکر حیدری و جانباز سرافراز علی محصلی عین الدین دیدار و گفتگو کرد.

یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچی لر، یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر در دیدارهای جداگانه ای با خانواده معظم شهید مدافع حرم سردار سرتیپ دوم پاسدار جانباز حاج ذاکر حیدری و جانباز سرافراز علی محصلی عین الدین دیدار و گفتگو کرد.

وی عنوان کرد: بر این باوریم که خانواده شهدا و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس نور و چراغ هر محفلی هستند و باید تا می توانیم از برکات حضورشان بهره بگیریم و قدردانی خود را از فداکاری و صبوری این عزیزان اعلام کنیم.

وی در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهدا و جانبازان

دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهدا و جانبازان