مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-13اقتصادي

ترفندهایی برای پیدا کردن موبایل دزدیده شده


توصیه می شود اگر گوشی شما دزدیده یا گم شد؛ شناسه IMEI آن را در همیاب 24 ثبت کنید زیرا همیاب 24 یک سامانه کشوری برای ردیابی گوشی های دزدیده شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، شاید برای شما یا یکی از آشنایانتان پیش آمده که گوشی خود را در جایی گم کرده و یا تلفن همراهتان به سرقت رفته باشد؛ با توجه به هزینه هایی که امروزه برای خرید گوشی های هوشمند صرف می شود، لازم است راهکاری وجود داشته باشد که بتوان برای یافتن گوشی اقداماتی را انجام داد.

   با افزایش چند برابری قیمت گوشی ها در بازار، خریدن دوباره گوشی آن هم در شرایطی که گم شده یا به سرقت رفته باشد، هزینه های بالایی برای کاربران دارد؛ بنابراین وجود برخی امکانات از سوی اپراتور ها و گوشی ها می تواند در ردیابی گوشی گم شده یا سرقتی کمک کند.

در حالی که گوشی های دست دوم در بازار رایج است، با اجرای رجیستری و لزوم ثبت شماره در تلفن همراه، در صورتی که فردی بخواهد گوشی خود را بفروشد یا به دیگری منتقل کند، باید حتما فرآیند انتقال مالکیت را انجام دهد؛ بنابراین اگرچه بحث سرقت و ردیابی گوشی های سرقتی از اهداف اصلی طرح رجیستری نبوده است، اما این پروژه می تواند به ردیابی گوشی های به سرقت رفته کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفندهایی برای پیدا کردن موبایل دزدیده شده

ترفندهایی برای پیدا کردن موبایل دزدیده شده