مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-06اجتماعي

مدیریت بحران سیستان و بلوچستان : مدارس زاهدان تعطیل نیست


مجید محبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: خبر منتشر شده در برخی از گروه ها و کانال های فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس ابتدایی زاهدان به علت بارندگی به هیچ عنوان صحت ندارد.

- مدیریت بحران سیستان و بلوچستان : مدارس زاهدان تعطیل نیست مجید محبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: خبر منتشر شده در برخی از گروه ها و کانال های فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس ابتدایی زاهدان به علت بارندگی به هیچ عنوان صحت ندارد.

خبری مبنی بر تعطیلی مدارس شهر زاهدان در نوبت صبح شهروندان زاهدانی را به دردسر انداخت و سرگردانشان کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، البته دانش آموزان برخی مدارس شهر زاهدان در هنگام مراجعه با در بسته مدرسه مواجه شدند و مجدد به خانه بازگشتند.

مجید محبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت: خبر منتشر شده در برخی از گروه ها و کانال های فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس ابتدایی زاهدان به علت بارندگی به هیچ عنوان صحت ندارد.

مجید محبی در ادامه افزود: تمامی مدارس شهر زاهدان روز دوشنبه مورخ 15 آبان ماه 1402 در همه مقاطع تحصیلی دایر می باشد.

لازم به توضیح است که در اطلاعیه ای که لحظاتی قبل توسط اداره کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان منتشر شد آمده است که مرجع رسمی اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران سیستان و بلوچستان : مدارس زاهدان تعطیل نیست

مدیریت بحران سیستان و بلوچستان : مدارس زاهدان تعطیل نیست