مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-14اقتصادي

پروژه های همدان در خان اول «اعطای تسهیلات» گیر کرده است


فرماندار همدان با بیان اینکه مسأله سرمایه گذاری در همدان طبق معمول گرفتار بانک هاست، گفت: چند طرح بسیار خوب گردشگری، کشاورزی و خدماتی در شهرستان در حال حاضر گرفتار رفتار سلیقه ای بانک ها شده و همچنان به سرانجام نرسیده است.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان با بیان اینکه مسأله سرمایه گذاری در همدان طبق معمول گرفتار بانک هاست، گفت: چند طرح بسیار خوب گردشگری، کشاورزی و خدماتی در شهرستان در حال حاضر گرفتار رفتار سلیقه ای بانک ها شده و همچنان به سرانجام نرسیده است.

مسلم مخفی در جلسه بررسی طرح های مهم و اثرگذار شهرستان همدان، افزود: به عنوان نمونه دو مجتمع همزمان در همدان و یکی از استان های همجوار کلنگ خورده در حالیکه در آن استان شاهد اتمام کار هستیم اما در همدان هنوز در خان اول اعطای تسهیلات گیر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، وی یادآور شد: سپرده گذاری در همدان از دیدگاه بانک خوب است اما نمی دانم چرا بانک ها این پول ها را برای تسهیلات خرج نمی کنند؟ فرماندار همدان با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که سرمایه گذاران وقتی اسم بانک را می شنوند، پشیمان می شوند، یادآور شد: به نظر می رسد یکی از مشکلات این است که مدیران بانک ها عمدتاً اهتمام و دلسوزی لازم برای راه افتادن کارهای زمین مانده در همدان را ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های همدان در خان اول «اعطای تسهیلات» گیر کرده است

پروژه های همدان در خان اول «اعطای تسهیلات» گیر کرده است