مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-26دانش

حمایت سازمان امور دانشجویان از دانشجویان ورزشکار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و دست اندرکاران سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان که در وزارت علوم برگزار شد، - رییس سازمان امور دانشجویان از برنامه ریزی ها برای حمایت از دانشجویان ورزشکار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و دست اندرکاران سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان که در وزارت علوم برگزار شد، گفت: این رویداد پس از المپیک، بزرگترین رویداد ورزشی جهان است برای همین ما یک سال قبل از این رویداد، تلاش بسیاری کردیم تا دانشجویان بتوانند مدال کسب کنند.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان امور دانشجویان همکاری بسیار مناسبی داشته و تلاش بسیاری کرده تا ایران در این مسابقات بدرخشد.

داداش پور افزود: تیم ورزشی- دانشجویی ایران امسال بسیار منظم و سازمان یافته بود و جزو بهترین تیم های حاضر در مسابقات یونیورسیاد چین بود.

معاون دانشجویی وزیر علوم عنوان کرد: اگر ما بخواهیم در رشته های ورزش پیشرفت کنیم باید سرمایه گذاری در حوزه ورزش آموزش و پرورش و دانشگاه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سازمان امور دانشجویان از دانشجویان ورزشکار

حمایت سازمان امور دانشجویان از دانشجویان ورزشکار