مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 17:412023-11-03سياسي

کسب رتبه اول کردستان در دریافت اعتبار مصوبات سفر اول رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی استان کردستان که هم اکنون در مجتمع فجر سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: در سفر اول رییس جمهور به کردستان نکاتی را عنوان و این سفر بستری برای حرکت به جلو این استان با محوریت اجرای پروژه های نیمه تمام شد.

وی با بیان اینکه تمرکز بر اولوی هایی که مزیت نسبی در این استان است بستر توسعه در این استان را فراهم کرد، گفت: پروژه های بزرگی در این سفر مورد بهره برداری قرار گرفت پروژه هایی که ابتدا فکر می کردیم اتمام آنها با بدهی بالایی که دارند تقریبا غیرممکن است.

استاندار کردستان اضافه کرد: برگزاری مراسماتی برای بهره برداری از برخی از پروژه ها توقعاتی را در بین مردم ایجاد کرده بود ولی با تلاشی که صورت گرفت و نگاه ویژه دولت، اتمام و به بهره برداری رسید.

به گفته وی، با جذب بیش از 6 هزار میلیارد تومان تخصیص نقد در یک سال گذشته استان کردستان رتبه نخست در تخصیص اعتبارات داشته است.

زارعی کوشا اضافه کرد: در این دولت علاوه بر توجه ویژه به اتمام پروژه های نیمه تمام بستر لازم برای جهشی در همه شاخص های توسعه ای فراهم شده است.

وی افزود: استان کردستان سال گذشته مورد طمع دشمنان قرار گرفته بود و با بزرگنمایی و اغراقی که وجود داشت و سعی تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول کردستان در دریافت اعتبار مصوبات سفر اول رییس جمهور

کسب رتبه اول کردستان در دریافت اعتبار مصوبات سفر اول رییس جمهور