مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-12اجتماعي

تعطیلی 70 مرکز علمی کاربردی به دلیل عدم تطبیق با برنامه آمایش


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت:حدود 70 مرکز آموزش علمی کاربردی در کشور به دلیل عدم تطبیق با برنامه آمایش سرزمینی استان خود تعطیل شده اند اما در عوض 12 مرکز خصوصی قدرتمند ایجاد شدند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اصغر کشت کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در دومین نشست کمیته حکمرانی آموزش عالی سواحل مکران در میناب با تأکید بر اینکه این دانشگاه آمادگی کامل برای صدور مجوز در مناطق دارای صنایع بزرگ را دارد، گفت: مجوز راه اندازی و تأسیس مراکز آموزش علمی کاربردی باتوجه به نیاز منطقه برای واحدهای صنایع بزرگ که دارای استانداردهای مورد نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشند صادر می شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: در استان هرمزگان یک مرکز آموزش علمی کاربردی وجود دارد که باتوجه به سند آمایش سرزمینی استان که نیازمند نیروی کار در بخش دریایی پیش بینی شده بود، به صورت تخصصی در این زمینه با 4 رشته امور گمرگ، خدمات بندری، لجستیک و زنجیره تامین با حضور 121 دانشجو فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی می تواند در حوزه راه اندازی مراکز آموزش علمی کاربردی ورود پیدا کنند، گفت: هم اکنون تمام مراکز آموزشی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 70 مرکز علمی کاربردی به دلیل عدم تطبیق با برنامه آمایش

تعطیلی 70 مرکز علمی کاربردی به دلیل عدم تطبیق با برنامه آمایش