مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 22:052023-10-27اقتصادي

این افراد زمین 400متری می گیرند


حدود 6 میلیون خانواده متقاضی خانه دار شدن هستند که برای 4 میلیون نفر از آن ها برنامه ریزی کرده ایم و زمین آن آماده شده و امیدواریم وزارت مسکن و شهرسازی با قوانینی که برایش پیش بینی شده بتواند مابقی زمین ها را آماده کرده و در اختیار مردم قرار دهد.

- رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: باید مهاجرت معکوس انجام شود تا در مرحله ای که روستاییان به مرکز استان ها مهاجرت کرده اند، بتوانیم تسهیلات ویژه ای در روستا ها و شهر های کوچک ارائه دهیم.

مخصوصا با پیش بینی زمین های 400 متری که اسکان و معیشت را مدنظر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ محمدرضا رضایی کوچی گفت: حدود 6 میلیون خانواده متقاضی خانه دار شدن هستند که برای 4 میلیون نفر از آن ها برنامه ریزی کرده ایم و زمین آن آماده شده و امیدواریم وزارت مسکن و شهرسازی با قوانینی که برایش پیش بینی شده بتواند مابقی زمین ها را آماده کرده و در اختیار مردم قرار دهد.

رضایی کوچی خاطرنشان کرد: صنعت ساختمان موضوعی است که مجلس و دولت به آن اهتمام ویژه ای دارند و با همین رویکرد سه قانون را در مجلس یازدهم تصویب و در اختیار دولت قرار داده ایم.

قوانین خوبی در حوزه مسکن داریم از جمله؛ قانون جهش تولید مسکن، قانون مالیات برخانه های خالی، قانون ساماندهی زمین و اجاره مسکن که با رویکرد کمک به صاحبخانه شدن هموطنان تصویب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این افراد زمین 400متری می گیرند

این افراد زمین 400متری می گیرند