مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 22:202023-10-30بين الملل

نتانیاهو و پایان رؤیای صهیونیسم


«ژان پیر فیلیو» استاد دانشگاه «سیانس پو پاریس» و تاریخ نگار فرانسوی کتابی به اسم «نتانیاهو و پایان رؤیای صهیونیسم» را بعد از دروغ بزرگ رسانه ای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اکتبر 2015 در مقابل کنگره جهانی صهیونیسم در قدس، - ژان پیر فیلیو استاد دانشگاه سیانس پو پاریس و تاریخ نگار فرانسوی کتابی به اسم نتانیاهو و پایان رؤیای صهیونیسم را بعد از دروغ بزرگ رسانه ای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اکتبر 2015 در مقابل کنگره جهانی صهیونیسم در قدس، منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در برنامه مستقل لومدیا فیلیو توضیح می دهد که دروغ دولتی رسانه ای نتانیاهو مبنی بر اینکه هیتلر هیچ وقت قصد نداشته یهودیان را از بین ببرد و بنیامین الحسینی مفتی قدس این پیشنهاد را در سال 1941 به هیتلر داده است، یک دروغ شرم آور تاریخی است.

وی ادامه می دهد که: در سال 2015 بعد از سخنان نتانیاهو، آنگلا مرکل صدراعظم سابق آلمان این دروغ را رد کرد.

بعد از تحقیقات به عمل آمده، آقای فیلیو می گوید: نتانیاهو در مراسم ها و دیدارهای خصوصی که با رهبران جهان داشته است، بخش زیادی از زمان و دیدارهایش را به طرح و تز دروغین خود اختصاص داده است .

به نظر این تاریخ نگار، نتانیاهو این کار را برای مقصر جلوه دادن جامعه فلسطین در کشتار بحث برانگیز یهودیان در جنگ جهانی دوم انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو و پایان رؤیای صهیونیسم

نتانیاهو و پایان رؤیای صهیونیسم