مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-20فرهنگي

آموزشگاه های سینمایی مدام باید به روز شوند/ اعلام فیلم های کوتاه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره سراسری آموزشگاه های آزاد سینمایی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در پیامی به دومین جشنواره سراسری آموزشگاه های آزاد سینمایی عنوان کرد: - محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در پیامی به دومین جشنواره سراسری آموزشگاه های آزاد سینمایی به طرح نکاتی درباره اهمیت نقش این آموزشگاه ها در تربیت استعداد های تازه برای سینمای ایران پرداخت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره سراسری آموزشگاه های آزاد سینمایی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در پیامی به دومین جشنواره سراسری آموزشگاه های آزاد سینمایی عنوان کرد: سینما به مفهوم یک هنر، ساحت گسترده و عمیقی است که چشم اندازهای وسیعی را تحت تسلط خود دارد.

هنر آرمانی، هنر انسان سازی است.

اعتقاد به خصیصه انسان زایی هنر که به الگوآفرینی های فردی و جمعی منتج می شود، افق مطلوب رویکردهای آموزشی تولیت دولتی فرهنگ و هنر است که علاوه بر ترویج مهارت ها به تجلی معرفت و معنویت چشم دارد.

این بزرگترین دستاورد هنر دینی است که مبتنی بر دانش محوری و تجربیات موروثی به اقناع علمی و ارتقای ذوقی و نوسازی آموزشی هدایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزشگاه های سینمایی مدام باید به روز شوند/ اعلام فیلم های کوتاه

آموزشگاه های سینمایی مدام باید به روز شوند/ اعلام فیلم های کوتاه