مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-31اجتماعي

حسینیه اعظم زنجان رتبه برتر جشنواره کشوری امامزادگان و بقاع متبرکه را کسب کرد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: حسینیه اعظم زنجان رتبه برتر کشور را در اولین جشنواره سلاله ویژه فعالیت ها و دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی، - ایسنا/زنجان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: حسینیه اعظم زنجان رتبه برتر کشور را در اولین جشنواره سلاله ویژه فعالیت ها و دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه سطح کشور کسب کرد و موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان زنجان 132 امامزاده و بقعه متبرکه دارد که حسینیه اعظم جزو بقاع شاخص کشوری است.

وی تصریح کرد: در مجموع 50 اثر و فعالیت از 13 بقعه و امامزاده شاخص استان به این جشنواره ارسال شد و نهایتاً 5 اثر به مرحله کشوری راه یافت و یک بقعه برگزیده شد.

این مسئول ادامه داد: فعالیت های متنوع در عرصه امامزادگان و بقاع متبرکه در چارچوب سیاست ها، راهبردها و اهداف برنامه ریزی شده است که در کنار این اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه برای ایجاد انسجام و وحدت رویه و تقویت فعالیت ها، همفکری و هم افزایی مابین مدیران، هیئت امنا و خادمین این اماکن مقدس جشنواره سلاله را تدارک دیده و به مرحله اجرا گذاشته است.

کرمی ادامه داد: بیش از 8000 امامزاده و بقعه متبرکه در کشور وجود دارد که 1200 امامزاده و بقعه متبرکه در سه سطح بندی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینیه اعظم زنجان رتبه برتر جشنواره کشوری امامزادگان و بقاع متبرکه را کسب کرد

حسینیه اعظم زنجان رتبه برتر جشنواره کشوری امامزادگان و بقاع متبرکه را کسب کرد