مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-15سياسي

استفادە از کالای ایرانی در جهیزیه/ اهدای 522 کمک جهیزیە بە نوعروسان کردستانی


معاون هماهنگ کنندە قرارگاە جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاە گفت: بە منظور حمایت از کالای ایرانی کلیە جهیزیه تهیە شدە برای نوعروسان در داخل کشور، - معاون هماهنگ کنندە قرارگاە جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاە: استفادە از کالای ایرانی در جهیزیه/ اهدای 522 کمک جهیزیە بە نوعروسان کردستانی ایسنا/کردستان معاون هماهنگ کنندە قرارگاە جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاە گفت: بە منظور حمایت از کالای ایرانی کلیە جهیزیه تهیە شدە برای نوعروسان در داخل کشور، در کارخانجات ایرانی و توسط کارگر ایرانی ساختە شدە است.

سردار سیدضیاءالدین حزنی امروز (24 آبان) در مراسم اهدای 522 سری جهیزیە بە نوعروسان کردستانی تحت پوشش کمیتەامداد اظهار کرد: تا بە امروز 3 هزار و 800 جهیزیە توسط کمیتە امداد و سپاە تهیە شدە است که وقتی این تعداد ضرب در کل کشور شود رقم بزرگی خواهد شد.

وی عنوان کرد: همە جهیزیە اهدایی بە نوعروسان، توسط کارخانجات ایرانی تهیە می شود و ما هیچگونە تعطیلی در این نوع کارخانەها نداریم.

سردار حزنی با بیان اینکە این طرح در جوار امام رضا(ع) بستە شدە است، بیان کرد: سراسر این طرح همراە با خوشحالی بودە و جهیزیه تهیە شدە همگی در داخل کشور، در کارخانجات ایرانی و توسط کارگر ایرانی و برای عروس و دامادهای ایرانی تهیە شدە است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفادە از کالای ایرانی در جهیزیه/ اهدای 522 کمک جهیزیە بە نوعروسان کردستانی

استفادە از کالای ایرانی در جهیزیه/ اهدای 522 کمک جهیزیە بە نوعروسان کردستانی