مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-15حوادث

کرمان جزء استان های با بیشترین فوتی در حوادث رانندگی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با بیان اینکه 61 درصد از فوتی های ناشی از تصادفات جاده ای در 10 استان کشور رخ داده، - ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با بیان اینکه 61 درصد از فوتی های ناشی از تصادفات جاده ای در 10 استان کشور رخ داده، گفت: استان کرمان در جایگاه سوم این تصادفات قرار دارد.

سیدمهدی قویدل 24 آبان ماه در نشست کمیسیون ایمنی راه های استان کرمان اظهار کرد: سوانح و حوادث حمل و نقل جاده ای و خسارات مالی و جانی ناشی از آنها در زمره مهمترین چالش هایی است که توجه و تعمق تحلیل گران ترافیک را بیش از پیش می طلبد.

وی با تاکید بر مطالبه گری و پیگیری در زمینه معضلات جاده ای افزود: در حال حاضر معضلات و حوادث ترافیکی پدیدآورنده فاجعه عظیمی برای جامعه ماست به طوری که هرسال جان جمع زیادی از مردم را می گیرد و روزانه سه تا چهار درصد ثروت ملی را نابود می کند.

قویدل با اشاره به این که بیش از 60 درصد از تصادفات رانندگی ناشی از اشتباهات و خطاهای راننده است، تصریح کرد: اکثر اوقات نادیده گرفتن مقررات و هم چنین خطاهای رانندگی نقش بسزایی در افزایش آمار تصادفات دارد.

معاون دادگستری کل استان کرمان گفت: 30 نقطه در شمال استان و پنج نقطه در جنوب استان بیشترین حادثه را دارند که حمل و نقل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان جزء استان های با بیشترین فوتی در حوادث رانندگی

کرمان جزء استان های با بیشترین فوتی در حوادث رانندگی