مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-10سياسي

روحیه جهادی، عامل برون رفت سیستان و بلوچستان از عقب ماندگی های تاریخی است


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت استان رو به بهبود، توسعه و پیشرفت است، برای تحقق این امر نیازمند روحیه جهادی، میدانی و انقلابی برای برون رفت از عقب ماندگیهای تاریخی هستیم.

- به گزرش خبرگزاری فرس از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی در آیین تجلیل از خادمین اباعبدالله الحسین (ع) (خادم الحسین) که در محل تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، افزود: عظمت خاندان اهل بیت(ع) بسیار زیاد است برای اینکه در دستگاه امام حسین(ع) افتخار نوکری این خاندان را داریم خدا را شاکریم که ما را در زمره خادمین ایشان قرار داده است.

وی اضافه کرد: امسال دومین سال برگزاری این آیین است که در آن قرار داریم و بخشی از فعالان محرم، صفر و اربعین در حوزه میزبانی از زائران امان حسین(ع) در این مراسم حضور پیدا کرده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سیستان و بلوچستان جلوه گاه زیبایی های خدمت به امام حسین(ع) و زائران آن حضرت است به طوری که از شمال تا جنوب شهرها و روستاهای این خطه، خادمی خاندان اهل بیت(ع) و زائران امام حسین(ع) را می کنند، این خدمت گزاری هیچ حد و مرزی ندارد، قومیت و مذهب نمی شناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه جهادی، عامل برون رفت سیستان و بلوچستان از عقب ماندگی های تاریخی است

روحیه جهادی، عامل برون رفت سیستان و بلوچستان از عقب ماندگی های تاریخی است