مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-24سياسي

برخی کشورهای اسلامی سرنوشت خود را با رژیم کودک کش اسراییل پیوند نزنند


تشکل های میان تخصصی شهرستان تبریز ضمن صدور بیانیه ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، تاکید کردند: برخی دولت های حاکم بر کشورهای اسلامی با مشاهده جنایات اسراییل غاصب و خشم و خروش ملت های مسلمان به خود آیند و سرنوشت خود را با رژیم کودک کش پیوند نزنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تشکل های میان تخصصی شهرستان تبریز ضمن صدور بیانیه ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، تاکید کردند: برخی دولت های حاکم بر کشورهای اسلامی با مشاهده جنایات اسراییل غاصب و خشم و خروش ملت های مسلمان به خود آیند و سرنوشت خود را با رژیم کودک کش پیوند نزنند.

  تشکل های میان تخصصی شهرستان تبریز از جمله انجمن های اسلامی، هیئات حسینی، مادحین اهل بیت، شعرا، کانون های فرهنگی و تبلیغی، نویسندگان و هنرمندان این شهر ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه خواستار بسته شدن سفارت رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی شدند.

در این بیانیه آمده است: در پی عملیات شکوهمند طوفان الاقصی و شکست فضاحت بار رژیم کودک کش از رزمندگان مقاومت فلسطین که هیمنه ساختگی آن را در پیش چشم امت اسلام و مردم جهان فرو ریخت، رژیم کودک کش با خیال ترمیم سازه های لرزان موجودیت ننگین خود، دست به ارتکاب جنایات گسترده ای در غزه مظلوم و محصور زد و هزاران زن و کودک را به خاک و خون کشید و هزاران خانه را ویران کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی کشورهای اسلامی سرنوشت خود را با رژیم کودک کش اسراییل پیوند نزنند

برخی کشورهای اسلامی سرنوشت خود را با رژیم کودک کش اسراییل پیوند نزنند