مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:302023-10-28حوادث

نجات کوهنوردان از ارتفاعات مهریز و تفت


تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر شهرستانهای مهریز و تفت سه نفر از کوهنوردان آسیب دیده در ارتفاعات این دو شهرستان را نجات دادند.

- ایسنا/یزد تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر شهرستانهای مهریز و تفت سه نفر از کوهنوردان آسیب دیده در ارتفاعات این دو شهرستان را نجات دادند.

حمیدرضا باقری رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز اظهار کرد: ساعت 19:40 شب گذشته بنا به اطلاع مردمی مبنی بر حادثه در ارتفاعات آدرشک مهریز، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان مهریز به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه یک بانوی کوهنورد 38 ساله که از ناحیه مچ پا دچار آسیب شده بود که امدادگران و نجاتگران هلال احمر پس از جستجو و روییت در مسیر برگشت قله میل فرنگی منطقه آدرشک و پس از اقدامات اولیه درمانی و سرم تراپی و آتل پای مصدوم و فیکس کردن در بسکت، او به پایین کوه انتقال دادند.

باقری با بیان این که این حادثه در ساعت 00:40 بامداد امروز به پایان رسید، عنوان کرد: پس از انتقال به مکان امن و پایین کوه، مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهریز انتقال داده شد.

وی از شهروندان خواست نکات ایمنی را با توجه به وضعیت منطقه و حوادث متعددی که در کوهستان اتفاق افتاده است، رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کوهنوردان از ارتفاعات مهریز و تفت

نجات کوهنوردان از ارتفاعات مهریز و تفت