مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-31بين الملل

نتانیاهو از مرحله سوم جنگ غزه خبر داد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی که تحت فشار سنگین افکار داخلی و خارجی شکست ارتش و دستگاههای اسراییل در عملیات طوفان الاقصی به سر می برد، ورود جنگ غزه به مرحله سوم و گسترش تهاجم زمینی به این منطقه را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک،  میدل ایست نیوز، دفتر بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه ای که در شبکه اجتماعی X منتشر شد، آورده است: ما در میانه جنگیم و برای خود هدفی روشن تعیین کرده ایم که آن نابودی توان نظامی و اداری حماس است و ما این هدف را به صورت نظام مند محقق می کنیم.

در این بیانیه آمده است: مرحله نخست تمام شده و مرحله دوم نیز با بمباران هوایی ادامه دارد و اکنون زمان ورود به مرحله سوم از طریق گسترش تهاجم زمینی به نوار غزه فرا رسیده است.

ادعای نتانیاهو در حالی است که تاکنون چندین بار تانک های رژیم صهیونیستی به همراه نظامیان این رژیم سعی کرده اند وارد غزه شوند که در کمین رزمندگان مقاومت افتاده و با دادن تلفات مجبور به عقب نشینی شده اند به حدی که گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس صبح امروز (سه شنبه) اعلام کرد که یک یگان پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی گذرگاه کرم ابوسالم در مرز نوار غزه با خمپاره هدف قرار داده و خسارت هایی به آن وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو از مرحله سوم جنگ غزه خبر داد

نتانیاهو از مرحله سوم جنگ غزه خبر داد