مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-21بين الملل

اعتراض شخصیت های فلسطینی و مراکشی به سازش با رژیم صهیونیستی


در سایه تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تشدید خشونت ها علیه ملت فلسطین، تعدادی از شخصیت های فلسطینی و مراکشی بار دیگر بر مخالفت خود با عادی سازی روابط با این رژیم و جنایت های آن در حق ملت فلسطین تاکید کردند.

- در سایه تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تشدید خشونت ها علیه ملت فلسطین، تعدادی از شخصیت های فلسطینی و مراکشی بار دیگر بر مخالفت خود با عادی سازی روابط با این رژیم و جنایت های آن در حق ملت فلسطین تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جشنواره گفتمان که توسط حزب عدالت و توسعه مراکش برای حمایت از فلسطین و غزه در رباط برگزار شد، خالد مشعل، رییس دفتر سیاسی حماس در خارج گفت: همدلی با غزه و ابراز اندوه و ناراحتی کافی نیست بلکه باید برای پیروزی در جنگ غزه، مردم در سرزمین فلسطین و به شکل ویژه در نوار غزه حمایت شوند.

فلسطین خواهان اقدام و عمل است.

وی افزود: در مورد واکنش عربی و اسلامی هنوز در مرحله ضعیفی هستیم در حالی که کسانی که هر روز تاوان می دهند کودکان، زنان و سالمندان از میان خانواده های ما، عزیزان و مردم ما در غزه هستند.

وظیفه امت ما این است که از غزه حمایت کند.

اگر می خواهید از موضع حمایت و پشتیبانی، از غزه و فلسطین حمایت کنید، این کافی نیست، شما باید مسئولیت خود را از موضع شریک نبرد انجام دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شخصیت های فلسطینی و مراکشی به سازش با رژیم صهیونیستی

اعتراض شخصیت های فلسطینی و مراکشی به سازش با رژیم صهیونیستی