مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-30سياسي

مشکل اصلی جهاد کشاورزی چاروسا چیست؟


در نشست تودیع و معارفه رییس جهاد کشاورزی چاروسا مشکل اصلی این دستگاه مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور امام جمعه، بخشدار و مسئولین شورای اداری چاروسا و جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه نشست هماهنگی روز 13 آبان برگزار شد و در ادامه این نشست تودیع و معارفه رییس جدید جهاد کشاورزی چاروسا صورت گرفت.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در نشست هماهنگی روز 13آبان و مراسم تودیع و معارفه رییس جهاد کشاورزی به روز 13آبان اشاره و با بیان اینکه امسال به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم تا روز 13آبان را در جهت حمایت از مردم غزه باشکوه برگزار کنیم و سکوت در این روز معنا ندارد تصریح کرد: مردم نوار غزه ایثار و شجاعت و مبارزه با ظالم را به زیبایی به تصویر کشیدند و امروز غزه نماد مظلومیت و اقتدار است.

بخشدار چاروسا بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره شعار دفاع از مظلومین را در مقابل زورگویان سرلوحه قرار داده است و مسئله فلسطین و دفاع از مسلمانان آن سرزمین از دغدغه های مردم ایران اسلامی بوده است.

در طول سال های اشغالگری رژیم صهیونیستی، امام خمینی (ره) با درایت خود در نام گذاری روز جهانی روز قدس، حمایت از فلسطینیان را به عنوان یک مسئله راهبردی برای نظام جمهوری اسلامی ایران تعیین کرد که ما به آن پایبند بوده و هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی جهاد کشاورزی چاروسا چیست؟

مشکل اصلی جهاد کشاورزی چاروسا چیست؟