مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-14سياسي

رییس جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور منصوب شد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر عباس شیراوژن را به عنوان رییس سی وهشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور منصوب کرد.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر عباس شیراوژن را به عنوان رییس سی وهشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در حکم انتصاب دکتر عباس شیراوژن آورده است: دکتر عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت؛ با توجه به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برگزاری سی و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور و در راستای توسعه فرهنگ و گفتمان قرآنی در میان جامعه دانشجویان کشور و همچنین فراهم سازی هرچه بیشتر آشنایی دانشگاهیان با مفاهیم و آموزه های قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) و نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس سی وهشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال، برنامه ریزی و نظارت مناسب و بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و عترت، به عنوان زمینه ساز سلامت همه جانبه افراد جامعه موفق و مؤید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور منصوب شد

رییس جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور منصوب شد