مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-18اقتصادي

تنش زدایی آب شرب از روستاهای بالای 20 خانوار در خراسان رضوی


مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: تمام جمعیت روستاهای بالای 20 خانوار طی 3سال آینده تحت پوشش خدمات آبفا قرار می گیرند و از فهرست روستاهای مواجه با تنش آب شرب خارج می شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: تمام جمعیت روستاهای بالای 20 خانوار طی 3سال آینده تحت پوشش خدمات آبفا قرار می گیرند و از فهرست روستاهای مواجه با تنش آب شرب خارج می شوند.

حسین امامی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این شرکت در حال حاضر به یک میلیون و 544 هزار مشترک شهری و روستایی خدمت رسانی می کند.

وی افزود: از این تعداد یک میلیون و 15 هزار نفر معادل 76 درصد را مشترکان شهری و 529 هزار مشترک معادل 24 درصد را مشترکان روستایی تشکیل می دهند.

مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه 100 درصد مشترکان شهری تحت پوشش آبفا قرار دارند، این عدد را برای مشترکان روستایی در سال قبل 72.

5 درصد اعلام و اظهار کرد: با اجرای جهاد آب رسانی که همزمان با کشور در خراسان رضوی عملیاتی شد تمام جمعیت روستاهای بالای 20 خانوار طی 3 سال آینده تحت پوشش خدمات آبفا قرار می گیرند و از فهرست روستاهای مواجه با تنش آب شرب خارج می شوند.

وی اظهار کرد: در کنار این عملیات گسترده که در 121روستای کم برخوردار و غالباً دوردست خراسان رضوی با 106 هزار نفر جمعیت در حال انجام است، خیرین هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش زدایی آب شرب از روستاهای بالای 20 خانوار در خراسان رضوی

تنش زدایی آب شرب از روستاهای بالای 20 خانوار در خراسان رضوی