مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-06بين الملل

آمریکا حامی جنایات اسراییل است


رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران با بیان اینکه آمریکا حامی جنایات اسراییل در غزه است،گفت: آمریکا اعلام می کند که در جنگ غزه وارد نشده اما آمارها نشان می دهد که این کشور در سال های اخیر تجهیزات نظامی فراوانی به ارزش 254 میلیاردلار به رژیم صهیونیست .

- رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران با بیان اینکه آمریکا حامی جنایات اسراییل در غزه است،گفت: آمریکا اعلام می کند که در جنگ غزه وارد نشده اما آمارها نشان می دهد که این کشور در سال های اخیر تجهیزات نظامی فراوانی به ارزش 254 میلیاردلار به رژیم صهیونیست داده و علاوه بر آن 14 میلیارد دلار نیز در روزهای گذشته به اسراییل تخصیص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدرضا عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران امروز در گردهمایی همصدا با غزه که با حضور اساتید، پژوهشگران و دانشجویان بین المللی دانشگاه های ایران که با میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، اظهار کرد: وجود اسراییل ناشی از حمایت نظام سلطه برای کنترل خاورمیانه است این موضوع را بایدن رییس جمهور آمریکا رسما در یک مصاحبه این رویکرد را تایید کرد.

وی افزود: ما با یک غده سرطانی به نام آمریکا مواجه هستیم که هم ملت خود و هم دولت های جهان را بی خاصیت کرده و تعهدات جهانی را نیز به سخره گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا حامی جنایات اسراییل است

آمریکا حامی جنایات اسراییل است