مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-03سياسي

امام جمعه بندرعباس: جریان مقاومت پوشالی بودن صهیونیست ها را آشکار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: جریان مقاومت در 3 هفته اخیر پس از طوفان الاقصی نشان داده که هیمنه صهیونیست ها پوشالی است.

وی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات طوفان الاقصی و اثرات پایدار و طولانی مدت آن بر منطقه، افزود: تمام ادعاها در مورد دستگاه پیچیده اطلاعاتی و امنیتی و نظامی و جاسوسی این رژیم نقش برآب شد و یکی از دلایل روی آوردن آنان به وحشی گری و نسل کشی در غزه نیز برای جبران این فضاحت است.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: ملت های منطقه و جهان بیدار شده اند و این جمعیت عظیمی که در سراسر جهان علیه این رژیم کودک کش به خیابان ها آمده اند نشانه روشنی بر این بیداری فراگیر است.

حجت الاسلام عبادی زاده با بیان موضع هوشمندانه و عزت آفرین وزارت امور خارجه کشورمان و تحرک دیپلماسی ایران در این زمینه، خاطرنشان کرد: جریان مظلوم فلسطین نقشِ جهاد، شهادت و امید برای تعیین سرنوشت خویش را درک کرده است.

وی با انتقاد از مواضع سست برخی کشورهای عربی و اسلامی، تصریح کرد: مجاهدت های جریان مقاومت، اعتماد به نفس مسلمانان را افزایش داده اما مواضع مقتدرانه ای را از سوی سران برخی کشورهاب عربی و اسلامی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرعباس: جریان مقاومت پوشالی بودن صهیونیست ها را آشکار کرد

امام جمعه بندرعباس: جریان مقاومت پوشالی بودن صهیونیست ها را آشکار کرد