مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-18پزشكي

محموله جدید دارویی جهت کمک به غزه به هلال احمر اهدا می شود


دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در هفته جاری محموله جدید دارویی انسان دوستانه برای کمک به غزه به سازمان هلال احمر اهدا خواهد شد.

- دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در هفته جاری محموله جدید دارویی انسان دوستانه برای کمک به غزه به سازمان هلال احمر اهدا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین نشست کارگروه کمک های بشردوستانه بین المللی فعالان نظام سلامت برای مردم مظلوم غزه در اداره کل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این نشست که در آستانه روز جهانی کودک برگزار شد، نمایندگان بخش های مختلف نظام سلامت ضمن اعلام آمادگی برای حمایت و حضور در تجمع امروز 27 آبان ماه در تهران و سایر شهرها، گزارشی از فعالیت های انجام گرفته با موضوع کمک های انسان دوستانه به مردم غزه ارائه کردند.

در این نشست دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به انعکاس وسیع تجمع محکومیت شهادت 200 نفر کادر درمانی بیمارستان های غزه در بیمارستان های کشور در 22 آبان ماه اشاره کرد و گفت: اداره کل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت بیانیه ها و گزارش برنامه های واحدهای مختلف را به زبان انگلیسی ترج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله جدید دارویی جهت کمک به غزه به هلال احمر اهدا می شود

محموله جدید دارویی جهت کمک به غزه به هلال احمر اهدا می شود