مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-04سياسي

برگزاری تور فناورانه همزمان با نمایشگاه بین المللی فناوری نانو


تور فناورانه به منظور تعامل متخصصان و نخبگان دانشگاهی با صنعتگران و فناوران به همراه بازدید از نمایشگاه بین المللی فناوری نانو در تاریخ 14 و 15 آبان ماه جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

- تور فناورانه به منظور تعامل متخصصان و نخبگان دانشگاهی با صنعتگران و فناوران به همراه بازدید از نمایشگاه بین المللی فناوری نانو در تاریخ 14 و 15 آبان ماه جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تور فناورانه (TechTour) به همت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری و کمک مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری با هدف آشنایی متخصصان ایرانی تحصیل کرده در خارج از کشور و نخبگان دانشگاهی با صنایع فعال کشور در حوزه نانو، استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان در راستای رفع نیازها و چالش های فناورانه موجود در این حوزه و همچنین شبکه ‎سازی میان متخصصان و نخبگان دانشگاهی با صاحبان شرکت‎ های مرتبط برگزار خواهد شد.

محورهای اصلی این رویداد، نشست و گفت وگو میان متخصصان با فعالان صنعت و مسئولان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، معرفی متخصصان فعال به صاحبان صنعت و فناوران، معرفی چالش های فناورانه و صنعتی در حوزه صنعت و نانو، بازدید از دستاوردهای فناورانه متخصصان ایرانی در خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تور فناورانه همزمان با نمایشگاه بین المللی فناوری نانو

برگزاری تور فناورانه همزمان با نمایشگاه بین المللی فناوری نانو