مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:102023-10-24سياسي

ضرورت اصلاح نگاه مدیران به نحوه حضور زنان در امور اجتماعی


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر اثرگذاری همفکری با بانوان در تصمیم گیری ها گفت: در حوزه بانوان به دنبال عدالت جنسیتی هستیم و باید نگاه جامعه و مدیران به نحوه ورود و حضور زنان در امور اجتماعی اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست با بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی استان ضمن قدردانی از حضور فعال بانوان در اینگونه گردهمایی و جلسات، بیان کرد: نظرات و همفکری با بانوان بدون شک در تصمیم گیری ها اثرگذار خواهد بود.

جان نثاری با تأکید بر اینکه بانوان اعتماد به نفس خود را در شرکت و فعالیت های تصمیم گیری و مشارکتی افزایش دهند، گفت: استفاده از نظر و تفکر بانوان در عرصه های مختلف مستلزم دو مورد است، نخست اینکه بانوان خودباوری را در خود تقویت کنند و برای فعالیت های اجتماعی با اعتمادبه نفس وارد شوند و دوم اینکه نگاه جامعه و مدیران به نحوه ورود و حضور زنان در امور اجتماعی اصلاح شود.

وی اظهار کرد: در حوزه بانوان به دنبال عدالت جنسیتی هستیم زیرا به عقیده ما تساوی جنسیتی که بعضی افراد و گروه هایی که از مذهب نیز فاصله دارند مطرح می کنند؛ ظلم در حق بانوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح نگاه مدیران به نحوه حضور زنان در امور اجتماعی

ضرورت اصلاح نگاه مدیران به نحوه حضور زنان در امور اجتماعی